dette er VENNSKAP

Alle gr igjennom stunder hvor man virkelig trenger sttte fra sine nre og kjre.
Jeg har en venninne som bestandig har vrt der for meg, og jeg er s utrolig takknemlig for at jeg har henne i livet mitt.
Hun gav meg blant annet dette p et tidspunkt jeg virkelig trengte bli pminnet det.
Og det rrte meg virkelig.
Det er fra et Magasin som ble gitt ut for ganske nyaktig 6 r siden. Bare det at hun har tatt vare p det.. overrasket og varmet..
Jeg hadde vunnet Nutrition Grand Prix, som var en internasjonal pen konkurranse i BF, i sverige.
I etterkantfikk jeg mitt frste forside-omslagp Exhale Magasin, og det var et flere siders intervju med meg i bladet.

Nr jeg fikk utklippet av venninnen min, husket jeg s godt hvor GLAD jeg var, iveren, motivasjonen, og s mange andre positive minner fra den tiden. Jeg kunne nesten kjenne det.

I intervjuet kom jeg med utsagnet:



Jeg har ofte blitt sitert p det, og jeg har ofte brukt det i forskjellige sammenhenger.
For jeg tror virkelig at det er SANT.

Tusen takk kjre Agnes for at du minnet meg p det !






4 kommentarer

ida

12.02.2010 kl.17:27

kan du ikke lage ett innlegg om hvordan du trener skuldrene? Hadde vrt gy lrt litt:) Btw, har du egentlig naturlige store skuldre fra naturen sin side?

Pia Marlen Johnsen

12.02.2010 kl.19:07

ida:

Det skal jeg gjre, it's a promise =)

Jeg skal poste et i neste uke, etter skulder-kten. S poster jeg noen bilder, ev. film-snutt fra treningen.

Jeg er s heldig at jeg er fdt med en kroppsbygning med brede skuldre strukturmessig. Men det i seg selv er ikke nok selvflgelig. Man m jo ha muskulatur som gir skuldrene fasong og volum.

Hvordan selve musklen ser ut er genetisk bestemt. Man kan kun pvirke utseendet p den gjennom trene den strre. Og hvor mye kroppsfett man har pvirker jo ogs utseendet.

S skuldrene mine ser slik ut delvis p grunn av fysikken jeg ble fdt med, og en stor del kommer av trening.

Jeg har alltid likt trene skuldre, og fr god kontakt.

I tillegg er jeg s heldig at jeg har mye flex i muskulaturen, og bygger muskler relativt lett. Noe som antakeligvis har med gjre at jeg har trent i hele mitt liv, siden jeg var bitte liten. =)

Jenter burde vre flinke til trene skuldre, da bredde p rygg og skuldre gir inntrykk av en smalere midje, og gir "timeglass-fasong" =)

-PMJ-

ida

12.02.2010 kl.22:33

Takk for svar! Kanskje du kunne ha postet ett bilde(om du har) fra da du var rundt 19/20r.. Hadde vrt gy se hvor mye du har forandret fysikken din.

Inspirerende blogg:D
Hehe, tenkte akkurat det samme nr jeg kjrte p vei hjem i bilen igr... -Du KAN hvis du VIL!!

MEN s lurer jeg litt.... Jeg har vrt p to kroppsanalyser n, og lurer p hvilken fremgang man kan vente seg i fett% og muskler nr man gr p diett og trener styrke.. Jeg har gtt p diett i 5uker n p mandag, den frste veiingen hadde jeg etter 5dager. Den andre veiingen hadde jeg igr med 4uker mellom, og lurer da p hvilke resultater som er bra ettersom jeg begynte trene for ti dager siden...

Det blir litt vanskelig ramse opp alt men jeg har lagt ut analyseresultatene p bloggen, kunne du vrt s snill og bare tatt en bitteliten titt?? Og bare si om det er bra, drlig eller midt p treet... hvor mye kan jeg forvente og hva er realistisk strekke seg etter???

Skriv en ny kommentar

Pia Marlen Johnsen

Pia Marlen Johnsen

Jeg er Personlig Trener & Ernringskonsulent, konkurrerer i fitness som IFBB Figure Pro, og blogger om dette, trening, kosthold, hverdagen min og mye mer. Du kan ogs flge meg p Instagram; @ifbbpro_piamarlen For kontakt, s kan du sende meg en e-post p kontakt_pmj@me.com Hper du kan finne bde gode tips og inspirasjon i det jeg skriver. PMJ =)







Kategorier

Arkiv

hits